HelpDesk & ServiceDesk

HelpDesk Benefits

  • Instantly resolve customer queries without any hassles

  • Reach out to end-users and start proactive conversations

  • Improve ticket tracking  and prioritization

  • Gain insights into the user’s perspective of the company

  • Offer delightful customer service

ServiceDesk

  • Offer a seamless issue resolution experience

  • Boost agent productivity

  • Efficient problem resolution

  • Deal with service requests and incident tickets in real-time

  • Manage IT assets

  • Take long-term support decisions and implement changes


HelpDesk
            Descrição:    Serviços básicos de suporte tecnico ao nível do sistema operativo e equipamentos, e apoio a paragens repentinas de equipamentos;
            Modo:           Suporte ao telefone, ou de modo remoto;
            Exclusão:     Tudo o que ultrapasse o nível de conhecimento do tecnico, é escalado ao nível seguinte de serviços.

ServiceDesk
            Descrição:    Serviços avançados de suporte tecnico, ou qualquer serviço que transcenda as competências do HelpDesk, ao nível de Sistemas, Equipamentos, Serviços de Rede ou Segurança;
            Modo:           Suporte ao presencial, ou modo remoto;
            Exclusão:     Tudo o que ultrapasse o nível de conhecimento do tecnico, é escalado ao nível seguinte de serviços.
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